Terug naar Op het PAN podium
Close

Next step
Close

Vrij verkennen
Bezoek Zien en doen Museum Shop Steun Doneer Language
NL EN DE FR
Tickets
Nieuws

Nieuws

Op het PAN podium

23.11.2023

Adrienne Quarles van Ufford geeft een lezing op het PAN-podium.

Van 19-26 november is PAN Amsterdam, kunstbeurs voor Kunst, Antiek en Design.

Op donderdag 23 november, van 14:00 tot 14:45 uur, geeft Adrienne Quarles van Ufford, hoofd museale zaken en conservator van Museum Panorama Mesdag, een lezing op het PAN-podium.

Aan de hand van werken van Haagse Schoolschilders, te zien in de tentoonstelling Kinderen van de Haagse School, zal ze een inkijkje geven in de leefwereld van kinderen tegen het einde van de 19e eeuw.

De lezing is georganiseerd in samenwerking met PAN Amsterdam in het kader van de tentoonstelling: Kinderen van de Haagse School. Spelen, werken, overleven. Te zien vanaf 16 december in Museum Panorama Mesdag.

Contact Veelgestelde vragen Toegankelijkheid Groepen en Tours Pers en beeld Nieuws Verhuur Nieuwsbrief

Het museum is geopend op dinsdag t/m zondag van 10.00 - 17.00 uur.

Instagram LinkedIn YouTube Facebook
Privacyverklaring Cookiebeleid
Sluit
Tickets Bezoek Zien en doen Museum Shop Steun Doneer
NL EN DE FR

Deze cookies zorgen ervoor dat de website naar behoren werkt. U kunt deze cookies niet uitzetten.

Deze niet-anonieme cookies stellen ons in staat om gegevens over u te verzamelen, zodat we het gebruik van de website kunnen meten en deze kunnen verbeteren.

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen, zoals YouTube of Vimeo.

Deze cookie stellen onze advertentiepartners (waaronder social media) in staat om doelgerichter informatie te kunnen aanbieden.

Als u onderdelen uitzet, werken sommige functies binnen de website wellicht niet of niet goed. U kunt uw voorkeuren voor het plaatsen van cookies altijd nog aanpassen. Meer informatie

Deze website maakt gebruik van cookies en soortgelijke technieken om een optimale gebruikerservaring te bieden.

Meer informatie Voorkeuren aanpassen
Cookies weigeren